Nytt år, Nya löften, Nya misslyckanden

Publicerad 2015-01-11 16:34:00 i Fuck Jantelagen,

Okej, hej på er alla där ute i cybervärlden. Några enkla förtydligande,
1, Jag är ordblind, så stavfelen som kommer att uppstå på denna blogg är en personlig touch.
2, Cenuering kommer inte att förekomma, då sanningen varken blir bättre eller mindre obekväm för att den undviks, lev med det eller klicka er härifrån.
3, Är inte överdrivet intresserad av design, därav enkelheten. Detta kan dock komma att förändras med tiden. Den som lever får te, som kinesen sa. 
 
Denna blogg är ett nyårslöfte som äntligen träder i kraft. Tänkte börja skriva så fort klockan slog tolv och vi välkomnade 2015 med kramar och i mitt fall whiskey, men riktigt så blev det inte. Först och främst behövde jag ta mig igenom två dagar av baksmälla för att sedan bli riktigt förkyld med feber och elände. Dock är jag tillbaka på banan (inte frukten) nu igen och då sätter jag mig när här. Yeah!
 
Mina nyårslöften ser ut så här och kommer att bockas av efterhand som jag klarar dem, kul va? 
 
* Börja blogga ( / ) (en halv bock eftersom jag åtminstone startat möget). 
* Äta vegetariskt, undantag fisk ( / ) (en halv bock, då detta ska göras så länge jag orkar men iaf fram till sommarn). 
* Inte dricka någon alkohol 2015 ( )
* Gå ner 12kg tills sommarn ( )
* Bli mer flexibel, därav kunna gå ner i split ( ) 
* Inte äta några sötsaker 2015, med start imorgon ( ) 
* Träna reglebundet fram till sommarn ( ) 
* Lära mig magdans ( ) 
* Lära mig Italienska ( )
* Flytta ( )
* Bli fritidsledare ( )
 
http://www.lajkat.se/10-bittra-sanningar-om-alla-nyarsloften-nagonsin/
 
Kort, enkelt och genomförbart. Önska mig lycka till eller ännu bättre följ min resa till att bli den människan jag vill vara. Vilket innbär en person som lever för nuet och ger tusan i allt vad jantelagen heter. 
 
Välkomna :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lady D

När vi tröttnar på alla som hela tiden gör allting rätt. Då vi bara vill sätta igång brandlarmet i butiken, trycka på den stora röda knappen och sätta oss i en vattenpöl. . . . Nyårslöften, uppdateringen * Gå ner 12kg tills Juli ( ) (5kg kvar)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela